Långpromenad

Jobbat idag.. Andra passet på hur länge som helst..  riktigt skoj idag med både Madde och Jessica..
Allt flöt på och blev klar tidigt..
sen hem. var hemma vid kvart över 8.. hem och ta på sig löpardojjorna, dock ingen löpning men va ute och gick i 1 ½ timma..  riktigt skönt.. Fick rensat huvet lite.. Pratat med Steffi med! Behövdes! Tack min vän!

Fick höra massa skvaller från Campen me.. ;) Bästa av allt!! Skuggan lira i stålmannen kallingarna! hur bra som helst!
Shit vad jag längtar tills nästa camp.. Där livet bara flyter, utan problem, utan tankar. Helt underbart.
Här hemma tänker man på tok för mycket.. dock inte ofta på bra saker heller..
Känner mig riktigt vilsen i vem jag är.



Ska ta tag i detta med att träffa Alex och Cissi mera! Även Skåran med! Kanske ska träffa Alex redan imon.. :) Tova med!


Hittat finaste låten! eller fick den från en men ändå..

Takida - Curly sue -Den är så sjukt fin!! Rekomenderas varmt....



Funderar på att gå ut på promenad imon bitti då man vaknat..  Sålänge det inte regnar..
Ser att det är många som läser bloggen. Som alltid är Ni anonyma.. Jag vet några som läser, sen antar jag att det finns NÅN som är sjukt nyfiken på mitt liv. Sen anar jag andra som läser med.. men skriv gärna ngt när ni är inne..
God natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Finns alltid för dig min Vän :)

2007-07-21 @ 14:53:01
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: alex

blir sorgsen av att läsa din blogg, och det är bara för att jag förknippar dig min vän med sports camp. att man längtar tillbaka! men nu är det bara 50 veckor kvar ;) jag diggar skuggan i sina stålmannenkalsonger, han är gryyym! pusspåre

2007-07-22 @ 20:02:10
Postat av: Tjockis

nu är jag tillbaka också =) har ju inte vart inne på ett tag! men alltid lika kul att läsa! och tack för maten idag med, grymt gott =) du är ball! puss

2007-07-23 @ 20:21:27

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0