Ensam kvar?

Just nu så känner jag mig helt borta.. ledsen eller någonting.. vet inte riktigt hur jag skall beskriva det..
Förvirrad innombords. En klump i magen. Gråten i halsen. Det är delar av det.

Det är en sak att jag inte känner mig bekväm i mig själv, det  dröjer nog innan jag kommer göra det.
Men varför ska allt annat kännas wierd med?
Har ju fan inget jävla liv heller, detta jobb jag har, slavarbetet på Café Universeum. Tar upp all tid..
Jag vill fan inte jobba 3 jävla helger på raken! Jag vill kunna ha något såkallat socialt liv!
Jag vill kunna umgås med mina vänner jag aldrig har tid för, Känns som jag tappat allihopa! Jag vill inte det!
Står jag kvar helt ensam.? Det finns ingen tid! Och är jag ledig är jag trött!! Och hur skoj är det hela tiden då?
Läggs det någon energi på mig? Finns man med i samtalen?

Jag vill fan göra något av mitt meningslösa liv!
Vara någon speciell!
Vara mig själv! Tycka om den personen som finns inuti min kropp.
Bara våga acceptera mig som jag är!

ÄR jag helt meningslös?



Vet inte om dessa känslorna är för att jag är trött, helt utmattad av jobbet.
Gråtattackerna som vi pratade om på jobbet idag, en sådan kom just nu.
Är det utmattning redan?  Efter bara 4 dagar á 11 timmars stress?

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0