Ännu en helg över..

Ja började denna helgen med fotboll hemma hos Peter med alla hans systrar med familjer och andra släktingar.
Va faktist skoj att spela fotboll, vi var dock bara tjejer i vårat lag och alltså inte så stora, okej en kille och några småkillar.. ;)
De va nog lätt att spela när man mötte peters lag som hade alla stora killar, men vi gav inte upp för det, vann, EN match :D haha..
sen ner till Åsa, blev nästan sova direkt, Lördagen blev en promenad till Åsa City. nice, väldigt trött var man efter den och då var det tacos.. :) gott.. sen blev det vila, eller försöka, hade 3 killar som hoppade på oss hela tiden så de va lite svårt..

Söndagen blev det krabbfiske i Frillesås.. Även malar och räkor blev det.. :P Mysigt att ligga på bryggan och fiska. hehe... Spana in dig, så fin.....


Så nu är man hemma igen, bakade jordgubbspaj förut. GOTT!!!
Dags att sova...
Lyssnar på låtarna vi lyssna på under Campen. KAN NÅGON FATTA VAD JAG VILL HA DOM VECKORNA TILLBAKA!!!
Jävlar vad skoj vi har där.. =) Tisdag ja då ska vi ses, Jag Alex och Cissi! Hur bra som helst! Och det skall bli många gånger mer..

Stefanie Galbe, Du måste komma upp till Mig någondag med! Som vi säger så ofta.. :)
Du är bra!

Satt och läste igenom pappret jag fick hos läkarn inför operationen.. Fy fan va ont man kommer ha =/ börjar nästan bli rädd för att göra det. Is och glass, typ min mat i ca 1 vecka..  opps.. väntar nu bara på en operations tid..

NU ska jag sova! Nattinattiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: alex

din största kommentatör är tillbaka! när ska du opereras? du får uppdatera oss på tisdag ;) ska bli kul att ses, bra att det äntligen blir av ;) puuss

2007-07-22 @ 23:52:01

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0