2 veckor på Sports camp

Ja om man skulle skriva en liten sammanfattning då.. :P

lördagen då vi åkte upp, jag Alex och Skåran... Börjar det med att tåget är försenat typ 45 minuter sen att alex glömt sin plånbok i bilen. haha klant ! sen skaffat vi oss en parlino... ;)  Väl på tåget sitter vi och spelar M.I.G hur skoj är inte dte då? :P Helt sjuka frågor..  sen väl i katrineholm går inget tåg för det har vi missat... så blir att åka buss.. en rolig sådan resa.. :P

sen står johan och skuggan på stationen och möter oss. like always! Får se resecentrum! hur underbart som helst!  Åker till himelstalundsfältet! ser alla skyltar och sen kommer vi fram till vårat hus! det pirrar i magen.. den känslan är obeskrivlig.. :) går in och det blir kramkalas med Julle Rasmus Sanna Cissi Johanna, sen kommer steffi senare med! Gaah va grymt! 
Börjar med att gå till Bachus och käkar, dyraste stället i stan typ.. haha..  sen bär det av till Johan och förfestar, sen till hockey jocke och dricker mer..  för mycke :P haha...



får grymme taxichaffören, han stannar på Donken i centrum och stänger av taxametern.. sen åker vi hem. väsnas som faaan och kränger maten. haha.. ringer fanta med som inte uppskattar samtalet.. ;)


Söndagen kommer, morgonmöte kl 7!!!!!!!!!!!! fy fan va vi såg ut. hhahaha.. men det är det värt.. sen halv 11 kommer kidsen.. grymma kids den veckan!
Jag aleks och Steffi i samma grupp! hur mycke bäättre kan det bli!!!   Vilken vecka säger jag bara.. :)

Cpar tillsammans hela veckan. har sås jukt skoj.. Djävlas med Skuggan, Tar reservnyckeln och kör iväg med bilen, låser upp den, tar upp vindrutetorkarna. aa grymt!! Och han bara skrattar!


När veckan når sitt slut så blir det att säga hejdå till alla som lämnar, ink steffi.. :(
Sen alla cameltoes me.. men dom saknar man ju inte. haha...

Senare på lördagen efter v 2 då allt är slut blir det att åka å köpa kebab rullar, gott! sen göra sig iordning för förferre hos Skuggan och hans runda säng! :P den väldigt omtalade! haha..  man kan iaf ligga 7 st i den utan problem.. ;) sked med, eller hur Aleks haha..
blev liite mycke den kvällen. även skuggan blev go fast han inte skulle dricka ngt..

sen utgång på Crownwell,  Hur ball som helst.. Träffade till och med folk man kände, den är inte dålig.. I norrköping av alla ställen.. :P
Körde våran dans. Vad folk kolla...



Väl hemma kl 3 på natten blir det snabbt i säng, jag står och letar förtvivlat efter min mobil med ficklampa i handen efter just min, Mobil... " vad r min mobil, jaghar tappat min mobil.." sen skriker alex, " du har den i handen"  Så ball.. :P däckar så fort vi lägger oss på kudden..

Ny vecka, stolpskott till rookie som jag såklart fick, Jag gjorde allt jobb som 2 skall göra.. Tack för att man hade Jonte som instruktör.

Blev veckans bästa ledare.. :) Blev sjukt förvånad!!! men riktigt skoj! Så nu har jag müsli för ett år framöver.. !



Sen finns det ju alla sköna komentarer!!

Skåran som kommer ut i entren, vilka är det som har 1an! dom bankarobankarobankar i väggen! och vi viker oss av skratt! :P

vecka två cameltoe, vecka två krypa på!

Skuggans sköna blink då vi frågar om han krupit på, och han svara Oooja de har jag. Våra miner. Obeskrivligt!

Det finns så mycket att berätta! Men vi har våra minnen!
Dom vi delar tillsammans! och mera blir det.. :)

Och Grattis Cissi! Du har fått käglan en än gång.. ;) hahahaha

Ni är så sjukt bra allihopa!



woooow woow woow woow woooo woow
kom och chilla på sports camp
Woooow woow woow woow woooo  woow 
En sommarlovsvecka på sports camp.. ;)

Kommentarer
Postat av: alex

oslagbart... längtar tillbaka som fan - nästa år blir det en favorit i repris! liiite finare, liiite bättre! ;)

2007-07-15 @ 16:01:37
Postat av: Jasmine

Ja Alex.. det är vi på sportscamp som är
Liiite finare, Liite bättre! :P
(lidingö uttal) ;)
Och kom ihåg.. det är bättre att komma hem än att inte komma hem alls.. ;)

2007-07-15 @ 21:10:45
Postat av: Jennipher

det är nåt speciellt med sports camp ;D nästa år får vi se till o ha fler veckor tillsammans! förhoppningsvis utan alltför mkt cameltoes, haha ..

2007-07-17 @ 01:19:05

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0