Perfekt Dag

Det är strålande solsken. Klartblå himmel  -7grader kallt. Men det är inte kallt så att man fryser så fort man går ut. det är en frisk kall härlig dag!! Har på sig termobyxor, jacka, mössa vantar googels och självklart snowboardkängorna! Tar med sig brädan och sätter fart mot ankarliften. Spänner fast vänsterfoten i ena binningen.  Halvåker fram till liftvärden och får sin lift. Åker upp mot toppen.. Är helt vindstilla och solen ligger på vartenda berg så långt man ser. Lång borta ser man Trysils backar.   Väl uppe på toppen åker man en bit. Sätter sig ner och spänner fast andra foten.. Väntar in de andra. Hör det knastrande ljudet mellan snön och snowboardarna.  Sitter och tittar ut över fjället! reser sig upp. åker nerför backen. In i skogen och ut i backen igen. Hör när de andra och även en själv svänger. Det ljudet!  Den friska luften! Alla människor!

JA, Så Mycket Bättre Kan Det Inte Bli!!!

Man förstår varför man är här! Det är så jäkla underbart allting! :D

Vart den lätt bästa dagen idag hittils! Helt underbart!! Man har vart glad hela dagen och åkt upp och ner hela dagen! :) Mycke skogsvägar. Men Ohhh va kul det är! :)
image194

Kommentarer
Postat av: tjockis

aaaah skitunge är min enda kommentar

2007-12-04 @ 20:59:38
Postat av: Jannie

UNDERBART är min enda komentar

2007-12-04 @ 22:07:08
Postat av: jossan

avundsjuk är min enda kommentar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-05 @ 12:47:40
Postat av: bell

Aa svinbra är den. Så gillade jag det klippet jättemkt som jag la ut ^^
Jaa dåå... tuuusen gånger. enda sen den kom 2004!

2007-12-05 @ 17:42:24
Postat av: Anonym

herregud, dålig uppdatering här....har du så mycket att göra?
dåligt jasse, dåligt

2007-12-07 @ 22:15:14
Postat av: Jossan

ooooops, jossan skrev innan ja :)

2007-12-07 @ 22:16:06

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0