Hatar Mc Donalds i Lindvallen!!

3 gånger har jag vart där, men aldrig kommit in!!!!
Första gången hade det inte öppnat för säsongen. 1 december då det öppnade var vi där halv 9 och det stängde tydligen 8.. och idag var vi där 17.15... när stängde det? JO 17!!!!! Hatar de!!! :P 2 mil i onödan!!! uusch!! blev lax och ris här hemma istället!! :)

Gårdagen vart bra iaf!! Snowboard Hela dagen!! Massa offpist och skogsåkning!! Grymmeskoj!!!  Sen hem och chilla lite sen göra sig iordning och sen till Bitte och Fredrik!! Praktikanterna och en som heter emma var med också! Jäkla förferre!! Bitte och hennes förbannade shottar!! :P Bussen till Hc va kul!! Nu känner man ju igen folket så är gör kul!  Många som frågade om i Fredags.. ;) ;) ;) hehehe..  Börjar kunna buss låten nu!! "tar man 1 flaska öl ifrån 2 flaskor öl har man en flaska kvar up på hyllan"  Haha!! Mums var med på bussen med. ;) hehe..
Träffade min Älskling, enligt honom då.. :P Pj Johan! så ball!   Rickard är inte dum han heller.. fick en go putt av honom rätt ner i en stor snövall! KALLT!! men men. :P väl vid preem så hoppade en kille av med mig och sara..  Började snacka me oss.. Så säger han till mig. Jag vet vem du är! EEh okej sa ja  och fråga va ja hette. Jasmine sa han då.. :P Han va kompis med Oskar tydligen! :P   som båda känner en jag känner i Västerås! Värlllden är allt bra liten.. :P 

Så sjukt SKÖNA människor här uppe!! love it! :)

men i morse vart man inte så pigg.. Känndes som man fortfarande vart full då man vakna.. Upp och jobba bara! :P
Lång dag men gick bra!!

Så nu sitte man här och är gansla seg.. Grymma bilder från Igår! :P


Kommentarer
Postat av: tjockis

aaah du har börjat lägga upp bilder, jobbigt att man inte vet vilka dom är :) men du verkar ha det bra iaf, till sklinnad från här nere.. jag vill och ska verkligen ska försöka komma upp till dig nån gång :) jobbigt utan dig ju fetis :(

2007-12-04 @ 09:41:21
Postat av: Anonym

Kom Hem

2007-12-09 @ 19:26:17
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0