bilder




Ja nu kommer det upp lite bilder som folk frågat efter!! Men nu hoppas jag på en massa kommentarer av alla som läser!!!!!!  okej?? :)
Idag har det vart intro dag igen-. Alla nya + några gamla var ute och åkte längdskidor! Harregud va kul det var! Ända bort till Lindalens Fäbod och sen tillbaka!! Oj oj!! Det var träning det!! :) hur skönt som helst!!   Bästa va ju första backen då nästan alla ramlade! :P Och sen när man ramlade på plan mark! Men runt kom vi! 8 km !! Jag och Karro ska hyra det fler gånger.. massa bra träning!! bara 50 kr varje gång!! :)
Skiulle gått ut på fjällis idag men vi orkade inte!! Haha.. så nu ska vi kolla beck och sen sova! :P Bräda och massa ärenden imon! i Lindvallen och Byn! Nice!! :) På söndag skall det raggas!! Moahahahahaha!!! :P Jag och karro saknar en myskompis! :P 

Sååå nu orkar ja inte skriva mer!! :p
Men som sagt!!
KOMMENTERA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Äääääntligen!!! Bra jasse :D hehe! Saknar er!!!!!!

2007-12-19 @ 22:24:07
Postat av: Anonym

haha frida juh:P de va ett tag sen man såg henne

2007-12-20 @ 09:30:29
Postat av: tjockis

åååh du verkar ha det bra iaf. :) shit, jag måste nog ringa dig ikväll eller så! men bilderna är grymma! vill med till fjällen jue, skitunge.. saknar dig fetis, du ser nästan smal ut nu utan mig :(

2007-12-20 @ 17:27:03
Postat av: Kajj

Bilder, bra! Fina! Men som jag sa i telen igår: Jag vill se hela kittet! Har du kollat upp priser? Aja, du ringer väl när du vet..

2007-12-20 @ 19:07:30
Postat av: michaela

Guu vad härligt det ser ut hoppas du har det bra!!:)

2007-12-22 @ 17:21:50
URL: http://jennymichaela.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0