Andra helgen i sälen

Har väl inte gjort så mycket under helgen ändå!! :P Fredagen började med jobb. Vart lugnt som vanligt nu på vardagarna.. Sen var det hem och göra sig iordning.. Fick dessutom en till i stugan! Sara heter hon.. verkar väl sådär kul! :P haha men det kanske blir bättre! :) Gjorde oss iaf ordning.. körde bort marie och daniella till tandåbyn dom skulle på schlagerkväll.. åkte vidare till ica och de och ställde bilen där sen kom Marina och hämtade upp oss! Blev lite dricka på trollbäcken! killarna drog före till fäboden.. sen kom vi i taxi.. Skön Taxichaffis" :P Daniel!  haha.. Blv dock ingen taxi hem som berä'knat !! :P sen vart vi iaf på fäboden.. Så sköna människor!! haha..  ut i snön och vänta på HC bussen. Klart den stannar precis framför mig! :P Nu sitter snart buss-låte me!   Hc vart okej.. Köade i 1 timma i snöstorm! KALLT!!! Kände inte fötterna! brrr..  sen va klockan 2 och bussen hem gick.. Eller aa till trollbäkcen! :P bättre än ta taxi hem.. ;)
Lördag morgon då.. Jag skulle Gå till wärsan. blev Inte så!! snöstorm då med..!!  Marinas killsambo körde mig! så snällt! :)  Jobbjobb.. Rykten sprids snabbt iaf! haha..  skille jobba 14 timmars pass igår men blev inte så½ fick sluta redan kl 6 typ!! Slapp sitta i garderobem. Hade ingen ipod eller ngt med mig.. men det blev bra!
Kvällen blev med marina och emelie. Vi tänkte dra till Lindvallen och mc donalds som stänger 9.. Alla dagar utom just igår!! Halv 9 va vi där. sjukt donken sugna! Men nope! Hem till Ubbes och köpte pizza :P Gott ändå.. sen kolla dagboken till pizzan! :) där senare oskar och  johan kom och joinade oss!! :)
Hem och sova upp och som jag trodde, Jobba.. hade missat ett sms från marika där hon skrivit att ja inte behövde jobba.. :P så hem igen och hämta termosar sen hämta ut brädan från skidsshopen och ut i backarna!! :D Like it ALOT!!!  Åkte med Marina och Pj Niklas! efter några timmar drog marina och Pj Dennis kom ut!
VArt en aning mööör i kroppen! och är helt slut:P gjorde en jäkla vurpa och slog i handleden i snön.. Hade gör ont ett tag men de gick över.. sen körde jag ner i offpisten typ ½ meter ner! Haha kom knappt upp! men efter att ha kramat trädet ett tag så.. ;)

Nyduschad nu.. sitter i sängen och degar.. Hc ikväll med.. Hälsa Sara välkommen ikväll! Moahaha!!
Nu är jag trött.. Kanske ska vila lite grann! :)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0