7 dagar till Julafton!!

Ja shit!!!! en vecka till Julafton! Haha ingen julkänsla över huvudtaget!!  :P Dock har jag en sak här uppe som ni där hemma inte kommer få se på Julafton!! SNÖ!! :P Hehe..   Blir nog att jobba på julafton tror jag.. sen Wärsan och kolla kalle planka och käka julbord!!  Antar att det blir så! :)
Introduktions dagar imon och på onsdag!! Aldrig är man ledig! :P
Vart på högis kick off igår!! Blev fest!! :) först förfest hos grannarna! Massa östergötare!! :P Mm i like :P hehe.. Kom fram till att man känner en del folk i norrköping haha!! :P  Sen bar det av till högis..  Var hemma 3 typ.. gick å la oss. kl 6 ringer klockan. Beställer taxi till jobbet och går och lägger mig i 30 min till.. Frukost ju!  7 är man på jobbet och börjar jobba.. Var faktist inte trött alls.. men det är jag nu! Hua!! men det var värt de! :P sprang på en viss grabb igår me.. :P Moahaha!!

Blev Pizza av Oskar idag!! Haha så jäkla skön kille!!  :)  fått ytterligare en till i huset idag.. så nu är vi 7 pers i huset.. Usch!! skulle bara vart ja å Karro! Chill isf! :P Jossan kan få vara med också! hehe.. så roliig!!!

Ja antar att jag inte skriver någonting intressant alls!!
För det är inga som kommenterar alls längre! skit trist!! Har dock in te så mycke tid att uppdatera på heller! men när jag väl gör det vil jag ha maaassaa kommentarer! :D



Kommit fram till en del saker!!! ;) Karro vet!!

Karro är så sjukt bra sambo!!! Good damn va rolig säsong vi kommer ha!!

image196

Kommentarer
Postat av: jossan

åhh va jag vill vara hos er nuuuuuuuu!!!!!!!!!!

2007-12-18 @ 15:30:38

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0