Weeheeeej

Vilket datageni man är!!!! Fixade word så nu fungerar det :D  Haha.. nördvarning.. Var ifs bara att aktivera en grej men ändå. :) Glad nu iaf!!!

ledig imon från Universeum, jobbar dock på fritids.. men alla jobb är välkomna.. :) hehe.. Sen har jag ev fått ledigt på lördag! Ska bara få tag på Kerstin som inte vill svara idag och kolla läget!! Så blir ev en Skånetripp.. :) Åker dock hem på söndag morgon.men börjar inte försen 11 så!  Sjukt kul isf.. :) :D


Jobbet idag gick väl sådär, Var inte i form direkt!! Hade en skollunch idag, Och marie satte in kycklingen dom skulle ha i ugnen och jag skulle sätta in klyftpotatisen.. Tro fan att jag kollar på klockan 12.00 och sen på sticket där klyftpotatisen står, och kommer på den! Helvete! snabba ryck där och skolan fick vänta.. Efter det gick allt baj...

Och tro det att kl 6 skickar JOhanna ut ett utrop på att gästerna skall komma och köpa Regnskogsburgare och Hajen Hermans hamburgare! Som tur var kom det bara en,  Bara för att det fattades 1000.- till booster.. Vi kommerändå inte vinna harry potter biljetterna så! :P Haha..


Ringde Johan från Lindvallen idag! Nu är det bokat! Örebro 9 september, Scandic Hotell 13.30!! :D
Hoppas verkligen verkligen att jag får jobb!!! Bara ååka bort i några månader.. :) Kajsa har lovat att hälsa på mig isf!! :)  Hihi!! Håll tummarnaaa för faaan!!!

Naada bra på tv.. När börjar prison break och Desperate House wifes????
vill ju ha ngt att kolla på på kvällarna.. :)


image104
Haha Steffi!! Grymma redan dåååå!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kaaj

yes, klart jag tar några dagar off o kommer o hälsar på :) har ju inte åkt skidor på 10 år men det ska nog gå vägen.. eller hur? :)

2007-09-02 @ 17:51:49

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0