Utgång

Vart en grym utekväll igår med Kerstin och henns kompis Diddi.
Började med förfest hemma hos madde, som dock inte kunde hänga med på kvällen för hon skulle börja jobba 5.30.. trist men det är Universeum....

Var inte mycke folk då vi kom men det spelade ingen roll.. Hade riktigt skoj.. :)
En jädra massa dansande och även en burito för mig och kerstin på kvällen där.. :P
Då kom det fram en kille till oss och satte sig och började tjöta lite.. Nice, men sen va de hemgång för mig.
Och när vi står vid garderoben så går jävla brandlarmet igång så byggnaden måste utrymmas.. Lagom tärt, så fick inte ut min nya tröja jag köpte igår.. men kerstin hämtade ut den senare så får den på jobbet imon.. :)

Mattsson och berra var där med.. Najs najs.. :)
Blev en riktig lyckad kväll.. Tänkte ingenting på honom så det var riktigt skönt!!

Dags att jobba imon igen.. Suck! Men hoppas på hyffsat lugnt.. :/

Nu ska jagbort till Statoil.. :)



Kommentarer
Postat av: jossan

ihih hej jasse, jag sitter här på mitt underbart tråkiga jobb.. men som tur är har jag tid över till att läsa din blogg vilket är kul för du skriver så roliga saker :)
Tråkigt med ja du vet vem.. men huvudsaken är att du mår bra och det hoppas jag du gör!!! Hoppas vi syns snart, pusss på dej

2007-08-01 @ 14:33:21
Postat av: tjockis

haha gott med utekväll mitt i veckan =) är dom bilderna från igår?! det ser ju att va utomlands typ ju.. gott kan jag tänka mig.. jag ahr drabbats av din favoritsjukdom halsflussen :( det är segt.. vi hörs.. pusss

2007-08-01 @ 19:07:04
Postat av: lyxröra

GRYYYYYYYYYYM utgång :)

2007-08-03 @ 21:40:03

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0