Tankar och funderingar kring mig själv

Sitter i sängen med datorn i knät, lyssnar på musik på radion, kollar igenom bilderna från Turkiet förra året,  Och faktist är det exakt 1 år sen idag som vi åkte ner. :)
Men som sagt, kollade igenom bilderna därifrån.

Riktigt roligt hade vi det, sol bad fest shopping.
Va helt underbart den veckan, Träffade ju som alla vet, Sebbe där nere, som sedan sov hos oss de sista nätterna..  Han var en sån jag såg och sa till de andra, Honom ska jag ha, han nappa senare på kvällen efter vi hade vart ute på nån nattklubb. Blev nog  lite små kär där direkt, Love at first sight ;) haha.
Sen är det ju svårt att släppa e klart. blev ju att vi fortsatte snacka även efter Turkiet. Träffades 2 gånger, hade kanske blivit mer om vi hade bott närmare varann. men nu är det tyvärr inte så.

Tror jag har väldigt lätt för att falla för folk, desto svårare att släppa dom och komma över dock.
De räcker att dom charmar en så är man fast.. :P Haha. Näe men de är nog så. man går och trånar och vill men ingenting händer heller. Jag är nog för mesig också när det gäller sådant, vill kanske för mycket med? Ja inte vet jag. Sen har jag en liten tendens att träffa och bli lite intresserad av folk som inte bor nära. Har ju ifs haft Peter som bor 3 mil härifrån men ändå. Är typ den enda riktiga pojkvän jag haft med men. Det är över och dags att ta nya tag :)

Det är som sagt en del tankar som irrar omkring. Jag skulle lätt inte tacka nej till den där östman. men det är ju min tanke om det hela med, som säkert inte är de han tänker :P haha. Som det alltid är. :P

Men det är så livet är, och jag lever ändå. :)



image87



Kommentarer
Postat av: matilda justesen

vilka fina bilder du har lagt in :D

2007-08-12 @ 21:11:08
Postat av: tjockis

du är inte ensam på nått sätt :) jag har ju kvar min flört från kroatien vi kan sitta ihop nån kväll och drömma oss bort ihop!! men turiket va det bland det bästa jag har gjort och flest minnen är därifrån.. då vi blev utskällda på en resturang, sebbe och fläcken aa allt! vi har fortf inte haft våran turkiet kväll ju :( fast jag saknar faktiskt en bidl på grodan och ankan, för turkiet hade inte vart nått utan dom ju... haha :D

2007-08-13 @ 12:20:41

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0