Stjärnvinst!!!

Vare på Universeum med Anton Eliott och Louise ida. Trevlig, kollat på alla djuren och så.. fikat å käkat.. :)

Sen va de liseberg med pepole från jobbet.  Grymt skoj.. :)
Först 5-kamp och spel på olika hjul. Sen öl på tyrolen jag drack dock lättööl! Haha körde ju bil! :P
Men de andra blev allt goa i hatten...:P
Sen vann jag efter några kronor stjärnvinst på Kexchoklad hjulet :D
Gott gottigott gott! 2 kg kexchoklad.. :P


Ne om man skulle försöka kolla klart på filmen jag satte  på igår utan att somna! :P tror dock inte dte blir så men ändå..:P



Kommentarer
Postat av: tjockis

heeej.. kul att du lägger ut lite bilder också =) haha snart åka ut och bada igen:) jag jobbar ju inget mer nu så det är bara att ringa ju!! =) vi hörs fetis.. pussss

2007-08-08 @ 14:02:17

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0