Solsken!!

Tro det eller ej, men lördagen som skulle bli så regnig enligt Smhi blev solig och varm!

Vi som laddat gärnet idag i köket med mat till öronen, fick inget att göra och jag kom iväg 2 timmar innan jag skulle sluta! Hur dålig är den då? :P
Gick ifs in 1 timma innan men imn blir det sovmorgon till kl 8!!!!!!
Min fina hajtårta gjorde jag klart idag, eller Guldfisken som jag kallade den.. :P
Och sen också Akvariet som Karro och jag diskuterade oss fram till, Med en manet i med. haha..
Ja vi har skoj vi.. :)
Akvariet, guldfisken, hajtårtan :P


Ingrid gjorde en kaffelatte till mig idag, sa att jag ville ha ett hjärta, anka eller en älg i skummet, istället så fick jag en Giraff I den. haha.. Så fin så..

Giraff latte :P


En del situation 2 i köket me, över allt med ifs.den är lite äcklig. haha, kodord är bra :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sicken fin giraff!

2007-08-11 @ 19:48:42

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0