Saturday Night

Ja gårdagen blev allt bra ändå!!

Börjar snacka med Kerstin och bestämmer oss för att ta en öl ute någonstans, Går iaf till Bryggeriet, blir iaf mer Öl än vad vi räknat med, Goa drinkar med.. :)  Sen kommer Elin förbi också och de blir rn massa dans och så.. :)
Skit skoj! Sen händer ju lite mindre roliga saker iaf och vi sätter oss ute en stund..
Då i kön ser jag Jannie Karro Ct och Miqa! Haha va rädda dom blev då jag skrämde dom.. ;) KUL!
Sen blir man kvar där med dom. Blir jädra skoj asså! Massa dans och drickande och skrattande! Ni är så skoj.. :)
Träffade massa andra från kungälv, Bla mitt X från hmmm ja va är det, 7an på högstadiet. Haha.. Men skoj inte varje dag man träffar honom.. :P
Mitt på dansgolvet strax innan stället stänger så blir de en catfight mellan miqa å nån pajas.. Haha och det slutar med att den andra tjejen häller öl över michaela! Och vi bara skratta så hon blev ännu argare! Svin skoj! sen  gick vi och lukta på henne.. ;)

Sen blir det en snabbvisit på mc donken, sen går vi till bussen.. Jag går lite före och hittar bussen och skriker till dom andra att bussen är här och att dom får skynda sig för att den skall åka, Då när jag klivit på och stämplat så stänger han dörren och jag änna, men kan du inte vänta lite mina kompisar ska med, Näää dom är försenade och jag kan inte stå här och vänta på dom, å ja bara men dom står ju där utnför! Man ser dom ju! näää dom är försenade! Jääävlar va arg jag va på bajlådan! Så jag ringer jannie när jag sitter på bussen och vi pratar höögt om hur dum i huvet han är att han inte lät dom åka med... Sen väl i Kungälv så stannar han på en busshållplats som inte tillhör Grön Express.. Då kommer jag igång igen och säger högt att han kan minsann stanna på en busshållsplats som inte tillhör grön, men stanna på centralstationen i 5 sekuner går fan inte.. huuua va lack ja va då!!  Så då var man inte glad.. :P Haha...

Måste sett skoj ut då mankommer cyklandes lite halv rund under fötterna.. Tur de inte är bilar ute! :P
Lagom seg sådär nu.. ;)






Sen låg jag och funderade på en grej när jag vaknade i morse, Hur i hela världen pallade jag Alex och Cissi av att jobba 2 veckor på raken på Sports Camp genom att börja veckorna med en gå baksmälla???? Helt sannslöst!! Haha. Men vi klarade dom galant!!  Steffi var ju med första veckan me då vi startade allt med baksmälla! Men våra barn den veckan var ju kanon så inte spelade det nå¨gon roll!! :P

Men ändå!? Hur pallade vi? :P



Kommentarer
Postat av: lyx

jaaa..bra blev den haha. lite dåligt slut dock:P

2007-08-26 @ 20:48:34
Postat av: Jannie

weeei jasse! ja det var en kväll att minnas! grym som tusan blev den! :) haha! lovar att kommentera mera! :D

2007-08-26 @ 20:53:09
Postat av: Kaaj

Låter som du hade det bra. :) Synd att vi inte hann ses. Jag blev kvar på Parkan hela kvällen.. Hemma hos Mickan vid halv 6 tiden tror jag.. Men men, det får la bli utgång snart tycker jag med gamla gänget :)

2007-08-27 @ 10:46:37

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0