Så nöööjd!

var på stan igår med cissi.. Köpte en svin snygg tjocketröja på Zara.. Och en grymt snygg bikini på Gina tricot, ENDAST 40 kr för båda delarna! Så sjukt nöjd.. :)
Jävla synd att de inte blir kreta om 2 veckor, Hade velat ha denna, för i Schweden är det ju ingen sol.. :P Får lösa det ändå kanske....



Skoj att du tycker min blogg är rolig Jossan :D Like it, Komentarerna med.. :)
Samma Sofie! Jävla skit med halsfluss, Jag har inte haft på hmm SHIT FEM månader! Vad är detta lixom! :P Skönt!

Dags för att jobba imon, Orkaaaa!
En från gårdagen vill ev käka glass med mig imon med.. Haha får se vad tiden blir då man är klar på jobbet...


Jag är glad ändå! Även om man va sjukt ledsen i Söndags.. Jag tror jag blir gladare utan dig ändå.. Faktiskt...
Vi hade nog inte så mycket gemensamt ändå.. Jee jeee!


Undebara filmen Armageddon nu på 6an.. :) Hur bra är inte den då. Alltid tårar i slutet, Oja..
Dagboken är inte dum den heller..  Riktigt mysiig.


Neee! Natti gott fölk!!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0