Måndag

Skrivit inköpslista som jag ska gå och handla sen.
Blir tacos idag! Haha steffi jag orkade inte med ngt mer avancerat.. ;)
Men det är ju alltid gott så det går ju hem ändå.. :)
Somna så gott igår till ipoden! Massa gamla goa låtar på nu..
Letade igenom mina gamla mappar med låtar och shit va bra dom är egentligen :D

Pratat en "liten" stund med Steffi förut. Haha.. Alltid skoj att prata med dig. :)
Alltid någonting att snacka om! Jädra synd att du inte vart ledig denna helgen då jag är det..

Kollade på Alexs bilder från Borneo!! Guu va underbart!!
Så fina bilder på nemo och sköldisarna.. :)
Gaah jag vill åka utomlaaands!
Kanske blir snart med! Who knows.. :)

Massa man vill egentligen men vad skall man göra då allt inte blir som man vill? :P Haha iingen aning!!!

nä uppdaterat lite iaf.. Vad läsarantalet sjunker och går upp fort då. haha..


image98 image99


Kommentarer
Postat av: alex

ja, visst var bilderna underbara! snacka om att jag vill tillbaka!!

2007-08-20 @ 18:38:51

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0