Kvälleeen

Ja en go deg dag har gått.. börjat läsa en bok idag med.. värsta sviniga!! huua..
Nettan kom en sväng innan träningen.. Trevligt att träffa henne me.. :) Lite tjöt och sånt som vanligt hehe..
kajsa kom nu en sväng på kvällskvisten.. Alltid trevligt det med.. .:) Snacka massa å så me..



Jag har, efter lite tankar kommit på att jag är helt kär i Asien och Thailand. Är ju helt underbart där på alla sätt!!!
Vill bara tillbaka igen juu!!
Alex, Jag förstår vad du menar! men du ser ju liite mer  än mig me.. du ser ju det under the see.. ;) Men någongång skall jag med ta Dykarcertifikat!!! Hjälp mig med det Alex så drar vi... ; ) Haha..
Näe men asien skall jag tillbaka till snart! Kanske Thailand, Kanske något annat fint land där.. :)
I like it, I like it a loooot!!


By the way.. I like my brown haircolour!!  :D


Morgonpromenix imon!
Japps!!!!!!
Natti Käära läsare.. ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LIKE IT, A LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!

2007-08-21 @ 21:17:40

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0