Jobb, sol och bad

En del har hunnits med idag ändå.. =)
klockn ringer 04.40, snoosar till 04.50, går upp tar på mig borstar tänderna och går upp till bilen.
Får skjuts av pappa.. :)
Sen är det dags att göra mackorna, visar sig att det bara finns tre brösorter så får göra dom sålänge, segt att vara själv, är så tråkigt.. :) Men morrongänget började ju idag igen så stog å skratta högt i min ensamhet.. :P
Grymma är dom!      Var sjukt lite på to do listan idag, va klara med det 11 typ.. sen lunchade vi alla 3 på samma gång typ första gången nånsin det händer.! :P Men de va chill, den traskade jag hemmåt.. :)

Och det blev ut å sola och bada med Sofie på rörtången.. :)
Najs najs.. En liten rand på ryggen blev det, somnade ju i solen.. ;P

Fredag blir ev lunch med Tha Skåra, Hade vart as skoj.. :)


Tog med mig min nya kamera idag till beachen, Blev lite kort iaf.. :P Snygga som attans är vi iaf..:)

Sen har jag rensat ur mina lådor för att hitta inträdesbiljetterna till Universeum, Hittade inkl. dom, 300 kr, 200 kr på Ikea, och 600 kr på Inspiration.. :P Opps. Men det är alltid välkommet.. :P
Borde ta en storstädning av hela rummet, ser ut som bara den.. :/ men men det kommer då jobbet lugnat sig eller om det regnar typ.. Men men.. :)


Helt udnerbart väder ute iaf! I like it, a loooooot!

Lite bilder för den som är intresserad..

och en bild nu på kvällen från min tomt.. :)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0