Jobb dag idag med

Började jobba kl 10 idag, Inget folk som köar utanför, inget folk som kommer in, inget folk under hela dagen..
Blev mycket fika och chill :)

Och tro fan att det kommer en Regnskogsburgare 18.27! Och köket stänger18.30 Vadå att jag trodde Elin skämtade med mig! men ICKE.!
Ingrid dyker upp i luckan och säger, måste se din min! Riktigt lack blev jag, jag som var klar med allt! stekbordet, spisen, ugnar, golv, bänkar tagit in allt till hamburgarna!
Nää usch! Kom iväg med 7 bussen ändå som tur va.. :)
Detta blev resultatet iaf.. :)

Men Lyxröra! Saknar dig i köket!!!!! :PBe there on Monday!



Så kom man hem, vart ute och gått med Jennifer nu i 2 ½ timme.. Riktigt skönt, gick i kolsvarta skogen! haha scaary!

Så när vi skulle gå hem så kommmer det en hund kutande i 1213 km/h. och han började följa efter oss en bra bit, så gick vi tillbaka till mossen men han följde me senare igen.. Så ringde vi polisen och frågade vad vi skulle göra, men han sa bara att vi skulle låta den vara kvar och att det vart 3 andra som ringt på den med, men hallå!? kanske ska kolla upp området då så ingen typ ligger död eller ngt? Hmm.. efter en stund träffade vi på en tjej med en hund, Sune hette den förövrigt! :P as söt! frågade om det var hennes men inte, hon sa att hon hade träffat på några som hade sett denna hunden me, men de va ungefär 30 min innan hon träffa oss..
Wierd..  Men nu är hund stackarn kvar där uppe.. Usch...

Men nu skall jag sova iaf! 5.30 imon som gäller.SEEGT!!!!!!!!!!!!
SKa på kalas imon med kl 4.. :) najs.. Anton fyller 6 år!


Och nu har Ankan å Patti festen, hade vart sjukt skoj att vara där men men..

Köpte ny kamera igår by the way. hur bra som helst! massa roliga funktioner :D


God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: matilda justesen

haha , du får göra hamburgare till mig någon gång :D ha det bra / matilda

2007-08-05 @ 22:42:04
URL: http://matilllda.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej! Vad är det i en regnskogsburgare?



Tycker att de ser så goda ut men är allergisk mot många saker :/

2011-03-14 @ 19:55:23

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0