Jasmine Johansson uppdaterar

ja ett tag sen man uppdaterade riktigt här..

Hmm ja vad har hänt på sistonde??


Jobbat en massa, på fritids. Skoj.. Ungarna är så full i fan just nu när skolan börjar och allt så det är en del oväsen kan man ju säga. Men ibland så är dom riktigt goa.. ;)

Imon är det dags för univeseum igen. Ledig helgen!! Lovley! Sen jobbar jag mån- tis veckan därpå.. Första arret den tisdagen den 4 Sept. Gör kul.. :) Lite omväxling.. det gör gott kan jag lova.

Kanske leta efter lite bättre serveringsskor kanske? Eller sno mammas igen.. Prova byxerna med.. HÖM...


Har varit sjukt duktig nu 3 dagar i rad och gått ut och promenerat runt en timme varje gång.. :) Jennifer har ju varit kanon sällskap med! hehe.. Det gillar vi..

Dock inget imon då man börjar 7 i stan, men kanske på eftermiddagen.. :) Om man pallar efter the work.


Ja idag skulle man kommit hem från Kreta. Men haft det bra här hemma med. Jag tänker inte alls på de sättet som jag gjort alla andra gånger det tatt slut.. Skönt..   Jag vet ju vem jag vill ha.. ;) Skulle dock suttit bra med en semester!! Kan någon fatta hur sugen jag är på Thailand eller Asien? Fyy va sköönt det hade varit.. :)
Men soon så ska det nog bli en ny tripp dit igen.. :)
Bara komma iväg till värmen och sola och bada och pimpla drinkar hade vart sjukt gott!!
Men en vacker dag blir det så me.. :)
Ja det kan ju hända att det blir en liten tripp till USA snart vem vet. :)

image100


Tror jag håller på att få en visdomstand! Och hur sjuukt ont gör inte det!! Hela munnen dunkar och värker! inte så skoj. Men kanske den tittar ut någon dag snart.. haha..

Medlemsavgiften för oss C-lagsspelare håller på att diskuteras, hoppas verkligen det kan dras ner en Del så att man kan få lira iår igen.. Hade vart så sjuukt kul! Komma något i form iaf! Blir ju ingen body builder genom en match i veckan men lite muskelmassa borde man väl få? :P Haha.. Något som saknas just nu.. ;)
Springa på Cp kanten som jag har :D Nååågot mobbad för det av alla på Campen.. hehe.. ;) men tycker om dom ändå! :) Ska Allt se till att få med mig Jennifer upp nästa sommar.! Skoj som fan!

Och Steffi!! Du dissar ju mig för Rasmus då kan jag dissa dig med. ;P <3

Har en liten aning om vem som kan vara en anonym läsare!! Se om min statistik blir som jag tänkt mig de kommande dagarna.. Isf vet jag! Moahahaha! vet en annan med men den är ju självkar så!

Så kom igen! More comments ;) Gör en vän (?) glad, skriv en kommentar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Jag dissar dig inte. Du jag och Aleks den bästa veckan. Sedan kan vi drömma om att få varandra igen, Eller hur :P Det är så jag tänker, Va nu inte ledsen : P

2007-08-23 @ 21:43:32
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: mlen

varför kom du aldrig iväg till kreta?

2007-08-24 @ 18:57:46
URL: http://mlen.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0