Jäävla word!!

Ja då ska man vara duktig och sätta sig och skriva ett cv på datan då.. men nej då vill inte word fungera.. Kan inte öppna några dokument eller skriva någonting på ett nytt.. Så är någon kunnig med word så hör av er!!!!!!
Jag som måste skriva ett och även kunna använda gamla till anökningar till fjällen.. Men men får la skriva ett mail å skriva allt där även om det är hur segt som helst..

Men men får väl gå!!



vet inte om jag får ledigt i helgen.. Snacka lite med madde imon om vilka man kan ringa om söndag.. Kerstin min pärla kan ju lördag! Hade vart så gött att åka ner.. :)
Sen är det ju nästa söndag den 9 de me.. Då jag ev skall till Örebro! :D Ska ringa han från Lindvallen imon.. Sjukanmäler mig om jag inte får ledigt.. Ska åka..! hehe...


Skååran kom och fikade med mig idag på Universeum.. :) Skoj att träffa honom igen! Måste bli oftare.. :) :)

Pratade med Skuggan igår med, alltid lika skoj att prata med honom! Han lovade att han skulle skynda på intygen från sportscamp, Tjöta på Johan.. :) hehe..


Ne om man skulle plocka iordning på de något *host* välstädade rummet lite å sen bädda ner sig.. :)
Är sven trött fast man inte gör ngt på jobbet.. :P Haha..
Ska försöka få igång wordfan me.. Måste gåååå!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0