helgen

Ja nu är första lediga helgen på 4 veckor över!
Vart fullt upp. :)

Fredag var jag i stan å köpte skor och väska, gick bort till Universeum och fastnade med Nettan.. ;) Sen hem och göra sig klar för utgång.. Kajskjul 8 och sen bryggeriet.
Kajskjul var ingen hitt var bara gamligar typ men vi hade kul ändå.. :) Sen bryggeriet var mycke bättre.
Sen hem och soova en stund..

Kerstin ringer kl 11 och kollar så jag är vaken, sen vid 1 möter man henne i stan.. Fikar å tjötar å har de trevligt.. :)
sen hem till kungälv, ringer mamma och pappa och åker tillbaka till Göteborg igen, byter bil, leker lite med småkillarna.. :) Sen hem igen och hämta upp Miqa jannie Karro å maria. ut till CT i romelanda, äter tacos och sen åker jag hem och gör mig iordning för ännu en utekväll..:) Nyktert blev det men vart skoj ändå.. :)
Bryggeriet igen. Riktigt skoj, träffade på Guiden Johan från Universeum på Bryggeriet. Han kände till och med igen mig.. ;) hehe.. Massa man kände där..  Nice. :)

Sen mc donalds på hem vägen och sen hem och sova.. Var bara 7 grader när jag kom hem inatt.. brrrr.

Sov ut idag, sen färgade jag håret!!! Så nu är man brunett igen :D Käkat lite och bara chillat.. :)

Känner egentligen inte för att skriva blogg men ändå.. :P

Ja vem vet, kanske en tripp till Skåne i helgen då? :)


Skriver mer en annan dag då jag känner för de.. Haha....

Kommentarer
Postat av: lyx

Du e grym!!

2007-08-19 @ 22:05:54
Postat av: Steffi

ALLTID EN TRIP TILL SKÅNE, LÄTT :P

2007-08-19 @ 22:30:37
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: Steffi

ALLTID EN TRIP TILL SKÅNE, LÄTT :P

2007-08-19 @ 22:31:54
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0