Helg

Jobb på Universeum idag, gick bra att jobba, jobbade med Stina som jag aldrig träffat förr, gått om varann varje gång vi jobbat! men gick hur bra som helst!! :)

När jag stod och gjorde mackorna så ringer Lyxröra (kerstin) och frågar om jag jobbar på universeum, Så kommer hon förbi en sväng.. :) Tjötar lite å så, och mitt i samtalet kommer Lars in och då vågar man inte prata mer.. ;) haha.. Vi får ta snacket en annan dag! :D Hon är bra den tjejen!!!

Sen kommer massa varor å skit, och vart finns det plats att ställa det då? Ingenstans!!  men de löser sig. :) Blir bra av det iaf.. Kom ifrån i hyffsad tid, jobbade bara över i 30 min! helt sjukt! :P när hände det senast?

Nu sitter jag och väntar på att Danne och Hertz skall komma, film med dom idag då typ alla är i Lund..
Och Steffi som har träningsläger eller vad det nu var.. ;) Och du! Är nyfiken på killen du har hittat åt mig! :D

Ska iaf träffa Cissi på söndag.. :) kul kul, lunch med skåris nåndag i veckan med ev. Hoppas båda har tid..:)

Lite kass med komentarer ändå!!! Bättre kan ni.. ;)

Nu börjar helgen som man är ledig på :D
Tjaoo!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

Träningsläger, Hallå är du ute och cyklar eller :P

2007-08-24 @ 23:48:09
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0