Hard work work

Första dagen av 8 att jobba är avklarad..
Lugn dag, inte mycke folk men en del att preppa..
Men efektivt jobbande så fixar man det snabbt.. :)
kommer gå lätt imon . Hoppas jag slipper jobba över, men tror jag får göra de.. :/
SEEGT!!! Sandra var inne idag, med lilla Tidle! såå sjukt söt.. :)Men hon gråter alltid hos mig. Huua:P



Kollade in Sports Camps hemsida igår, Filmerna från veckorna är inne! Guu va man vill tillbaka..
www.stadiumsportscamp.se sen galleri för er som är intresserade..:P



Jag och Danne skall på Liseberg har vi sagt nu, Sen om det är några som vill följa med så varsegoda :D haha..
repris från förra året.


Men det finns verkligen inget bra på tv längre! Aldrig!!! Sjukt kasst, sappar å sappar men inget bra, blir väl en film ikväll igen...
ska gå till bussen imon och kanske till typ kexfabriken eller fars hatt å hoppa på bussne.. ska börja på ritkigt nu.. jobbigt å gå hem bara när man är trött i fötterna efter jobbet och skall gå hem.. :P
Jeppjepp..

Alex och Cissi var längesen nu! Kom hem era negeras! :P Huua! fast egentligen vill jag inte träffa er ;P

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0