Handboll?

Ulle från c-laget ringde förut och frågade om jag var intresserad av att spela kommande säsong, och det är klart att jag är det, men att punga ut med 2400 kr för att få ingenting, det känns sådär.. :/
Vi har knappt en träning i veckan, + en match, får inga träningsoveraller eller något, och det skall vi betala lika mycke som A laget etc. Men hon skulle prata med Kansliet om at få ner kostnaden..

Handboll är ju så sjukt skoj.. :) Man vill ju spela!
Men åker man till Åre eller liknande så är det ju bortkastade pengar.. :/

Handbollen, Ja 13 år av mitt liv, Och fortfarande är det så sjukt skoj!

Kommentarer
Postat av: tjockis

haha kommenterade förra inlägget idag också =) enflitig besökare.. men jag tycker lätt du ska spela handboll men vänta tills du vet med åre och ni måste ju få ner kostnaderna men kungälv är iofs lite konstigt med vissa saker.. =) hoppas det blir bra på nått sätt till slut iaf!

2007-08-13 @ 14:42:20

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0