Filmkväll

Igår kom ju då som sagt Danne och Hertz, dom ringde på vägen hit och förvanade mig att Berra skulle komma med, men sen när dom väl kommer så kommer även Mattsson in.. Gör skoj att träffa alla dom igen.. :)
Dom får en verkligen att skratta!! haha.. Sen så satte vi på filmen, som inte var någon hitt, går inte att kolla på tänkafilmer med dom.. blir massa tjöt bara.. :P Mattssons mycke kloka komentarer å så..
Somnade iaf i filmen.. Var så sjukt trött... Så låg jag danne å hertz å myste i min säng, Berra och Mattsson fick ta golvet.. ;) hehe.. men dom är roliga dom! :)


Så då kommer detta, vad skall man hitta på idag då? Hmm... Återstår att se..Shrek 2 kommer ju ifs ikväll ¨på tv, men det är ju inte försen kl 21.00.



Jag känner en saknad av någonting. Vet inte vad, men någonting fattas.

image101


Ja Steffi, det var visst fel det med träningsläger! :P Men visst var det matcher och sånt, sen var det ju du och Jesper som skulle vara barnvakter.. :) så nu är jag med i svängarna igen! Men du, vi måste ses snart!! Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: michaela

dagboken! :D

2007-08-25 @ 17:54:12
URL: http://jennymichaela.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0