Fiiishifiishi

Är barnvakt åt de 5 nya guldfiskarna till fritids :D
Vad jag och Margita pillat och städat akvariet för att göra det så fint som det är nuu..
Svart/vit/grå sand, en vit stor sten, en liten fin växt. och så imon då, en dykare och 5 fishii!
Kommer bli såååå fint! Fick öpna dörren en gång till å kika in innan jag gick hem idag.. :) haha.
Ska nog ta kort imon:P

Hoppas firrarna överlever natten i sin påse på mitt köksbord haha.. men de tror ja.. :)


Käkat tårta idag med, Mamma fyller år, och Danne meed ! :D

Gött tjockis med komentarer! det gillar vi! Och jag vill ha meeera, Och så återigen. det är runt 30 nyfikna personer som läser varje dag, snälla skriv hej bara, var anonyma om ni nu måste de. men skriv ändå ngt,. ball å se hur många komentarer jag får.. :P


Sen me, jag är riiiktiigt sugen på att bli brunhårig igen. Även skaffa mig långt hår, men kanske nöjer mig med brund.. :P Haha.. Får se när jag är ledig och får ett ryck.. ;)

Jaa på torsdag skulle man åkt till värmen.. Men men... hade vart gött med soool.
Men jag har det bättre utan dig ändå...

Blir la om ett tag ändå :D

En ny säsong av vänner nu.. dags att spana in.. :)

Hmm var ngt mer jag tänkte på men kommer inte på det... hehe...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0