Detta med rubrik är en jobbig del..

Hade tänkt att gå på timbuktu idag. Men det blev inte så tillslut..:(
Så nu sitter man här och gör ingenting.. :P
Lyssnar på musik och chillar..


Va så sjukt trött då jag kom hem från jobbet. somnade och sov i 2 timmar. Skönt.. :)
Är noglite trött efter massa dagar på raken! :P

Sen åkte jag och mamma ner till Kungälv för jag skulle kolla på skor, för mina har spruckit :D haha..
Hittade gör fina men nej inte i min storlek.. typiskt. så får åka till stan imon.. Kolla på liten väska med..
Lönen kom ju trotts allt igår.. :)

Blev invited på party party hos min kära vän Stefanie med.. grymt skoj..
Brukar bli skoj så.. :) look forward to it!!!

Blir nog utgång imon med. Nice, var så läängesen..
Kanska åka och sola så man inte är likblek med? Hmm får se vad som händer.. :P

Kanske ska nörda mig och spela lite sims nu på kvällskvisten, Inget bra på tv ändåå! Så seeegt! Har ifs en ny dvd box med Vänner, säsong 8. det är ju sjukt grymt.
.:) Låg och skratta för mig själv igår.. Haha.. Joey är ju så bra!!


Kajj!! Vad skoj att du hittat min "nya" blogg med.. :P tur jag inte haft den hela sommaren. ;) men kul att du komenterade.. :)
image96

 


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0