Booooored

Jaaa, vad skall man säga..
Är så sjuuukt uttråkad så vet inte vad jag skall göra..
Vart inne hela dagen. Gjort? Ingenting!!!
Så är man ledig imon.Är någon annan ledig då jag väl är ledig? NEJ!
Skoj liv man lever.. Not!
åååh.. Vad gör man för nytta här i livet egentligen?
Det enda man gör ändå är att jobba och jobba.

Nää usch! idag är en jävla neråt dag...
Ingenting blir ju braaa...  Usch.. ska lägga mig nu. plugga in ipoden och lyssna på musik tror jag...
Måste bara lägga in lite ny musik först--
Sova bort denna dagen så kanske kanske det blir en bättre dag imorgon.


>Chill out people!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: tjockis

jag är ledig och det vet du ju om också =) men men så är det.. =)

2007-08-20 @ 12:58:51

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0