14/8

Ja idag har man vart på fritids igen.. Fiskarna flyttade in :D sååå fint blev det!!
Så nöjda var vi.. :)

Vill ha ett akvarie själv nu.. Såå fint..


Fortfarande jäkla kass med komentarer!! Va inte så mesiga! come on;)


Är en mini serie i 2 delar på 3an nu om Tsunamin.. Glad att man inte var där då det hände, men nu när man sitter och tittar på den så känner man igen sig på vissa ställen.. Usch. Så sjukt att det fortfarande syns där nere på tex Phi phi iland. Helt tomt..
Men ändå är det helt underbart i thailand. :)


Så fint så det finns inte.. :)
Första bilden Maya Bay, 2 och 3dje Phi Phi, 4de Krabi Ao Nang
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fiskarna överlevde

2007-08-15 @ 10:56:44
Postat av: Stefanie

Jag saknar dig

2007-08-15 @ 21:40:20
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: Matilda

jag såg med på serien , värsta bra är den fast dne är såååååå hemsk. och idag ångrade jag jätte mkt att jag inte åkte på sportcamp "/ de är jobbigt kan vi inte få var amed ett år till? (A)

2007-08-15 @ 22:40:15

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0