13 timmar!

Japp blev ett ganska långt pass idag... mycke mer folk än beräknat kom, och mycke mindre preppad mat:P
men men.. åkte därifrån kl 8.. :P

Blev lagom glad då man kommer kl 7 på morran å ska byta om och märker att det inte finns några kockrockar eller byxor!!! Faan va lack ja vart på sommarpersonalen som byter rock efter varje pass!!!
Sen va de ju ett halvt helvete på morran men, Frusen sallat, ägg som lukta illa å massa vagnar å skit:P
Men men.. goa pengar iaf.. :P Haha..


Och nu är det nytt läsarrekord igen!! 56 st ! haha.. Är jag så intressant asså? :P Det trodde jag inte, och några komentarer har det allt kommit med.. Otippat.. :P


Jadu Matilda.. ;) Förstår att du ångrar dig. men anmäl dig till nästa år då det kommer ut, så kan jag prata med huvudansvarige om det går att komma fast man är för stor.. Men då får du ju välja mig som ledare ;) haha..


Steffi, Alex å ja ni som läser!!
men spec ni från Campen!!
Vad jag vill ha sports camp 2008 nuuuu!!!
CAMELTOOOE VECKA TVÅÅ!!!!

Haha tiderna med er där uppe är oslagbara.. :)
"Liiite finare, Liiite bättre " Thats us :D


Jobb halv 7 imon bitti!!!
NATTII

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0